dimecres, 26 de gener del 2011

Construir una senda


Tal volta fa quinze anys la senda cap als somnis, les determinacions, era un camí polsegós envoltat d’oliveres. N’hi ha hagut d’altres, de camins, pels quals no has anat sol, on els entrebancs eren més complexos que esvarar-se en el fang o haver de tornar a casa perquè els pares t’esperen.

Si es fa fosc i no saps cap a on pegar, si et gires i el company no acompanya, el que no té sentit és quedar-te assegut en un marge, amb les mans sobre el cap cot.




Senda

He de encontrar
una senda que me lleve a un lugar
y no me siento capaz de iniciar
nueva vida sin más.
quisiera emprender
la aventura que no me haga volver
dejar de una vez
lo que yo mismo no puedo entender.

He de trobar
una senda que em porte a un lloc
i no em sent capaç
d’iniciar una nova vida sense més ni més
Voldria emprendre
l’aventura que no em faça tornar
Deixar d’una vegada
el que jo mateix no puc entendre

Por una vez
lo que siempre soñé hacer,
prométeme
construir una senda.
por una vez
lo que siempre soñé hacer,
prométeme
construir una senda
que pueda recorrer.

Per una vegada
el que sempre vaig somiar fer
Prometeu-me
construir una senda
Per una vegada
el que sempre vaig somiar fer
Prometeu-me
construir una senda
que puga recórrer

Detrás de un disfraz
tartamudo ante la adversidad
con un hilillo de voz
se va la poca razón
que nos permite tu escaso valor.
y he de cruzar
dar el paso hacia una vida anterior
si hay destellos de magia
entre los besos de la traición.

Rere una disfressa
Tartamut davant l’adversitat
Amb un filet de veu
se’n va la poca raó
que ens permet el seu escàs valor.
I he de creuar
donar el pas cap a una vida anterior
Si hi ha espurnejos de màgia
entre els besos de la traïció

[repeteix tornada]