divendres, 29 de gener del 2010

De frases cèlebres


No sé què nassos estava buscant per Internet, quan em vaig topar amb una pàgina molt interessant (que, per descomptat, no tenia res a veure amb el que cercava però... en fi, no vos ha passat mai?) que m’ha fet passar una bona estona. El cas: es diu Patata brava, i jo la coneixia de sentir-la anomenar, però mai hi havia entrat. És una pàgina web de fòrums d’estudiants universitaris de tot l’Estat. La gent hi té blogs, penja apunts, etcètera –no sé ben bé com funciona. El cas és que té una secció de frases mítiques dels professors (o pixades fora de test, com bé diu la capçalera) ben divertida. Si hi feu una ullada, vos dóna ha la possibilitat de triar qualsevol universitat, la facultat que vos interesse (fins i tot el professor en concret) i, gràcies a alumnes generosos, llegir les frases cèlebres [pifiades o animalades] dels profes; aquelles frases anomenades mítiques, perquè deixen la seua empremta en la ment de l'alumne, en l'imaginari dels universitaris, promoció rere promoció. Afirmacions que costen tant d'oblidar... Si vos hi registreu, vosaltres també podreu penjar eixa barbaritat que un dia el professor va dir a classe i que encara no vos podeu creure. Sempre des del respecte i amb bon humor, és clar.

1 comentari:

Monique LaMer ha dit...

Jo vaig trobar la pàgina enllaçada en la que utilitze per pujar música i hi m´ho he passat bomba llegint algunes...estic fent un recull de les mítiques que recorde del meus profes per pujar-les! jajaja